De kwaliteit van jouw dienst of product is uiteraard essentieel voor je bedrijf. Maar weet je wat jouw succes exponentieel doet stijgen? De kwaliteit van jouw customer journey: de kleine schakels in jouw klantenreis die opgeteld een wereld van verschil maken in hoe je klant jou percipieert, hoe hard je bij hen blijft hangen én […]
Het nieuwe jaar komt met rasse schreden dichterbij en dat betekent: doelen stellen. We wéten dat we dat zouden moeten doen, maar slaan het toch vaak over of maken onze doelen niet specifiek genoeg. Vandaag ontdek je nieuwe invalshoeken en tips om tiptop voorbereid aan 2024 te beginnen. Bestemming? Succes! Jij wil van 2024 jouw […]
‘Ik moet er nog even over nadenken’. Hoor je dat veel tijdens salesgesprekken, ook al heb je zó goed uitgelegd wat jouw dienst of product precies doet? Frustrerend, ik snap het. Geef consultatief verkopen eens een kans: deze andere, meer empathische manier van verkopen zal ervoor zorgen dat jouw prospect nauwelijks nog ‘nee’ willen zeggen. […]
We zijn in het vierde kwartaal van het jaar aanbeland en dan blik ik altijd even terug. Wat maakt een jaar goed? En hoe komt het dat Swift Skills het dit jaar zo fantastisch heeft gedaan? De rode draad die ik zie: sense of urgency. Vandaag deel ik enkele voorbeelden van bedrijven en situaties waar […]
Blijven bijleren, mezelf laten inspireren, … Dat vind ik enorm belangrijk. Podcasts, YouTube, TED-talks, boeken, noem maar op: ik zuig ze op als een spons. Ze helpen me om m’n eigen denken te onderbreken. Ook straffe quotes die ik bijvoorbeeld op Instagram tegenkom, maken bij mij iets los. En de laatste 10 (Engelse) die iets […]